15 دسامبر 2022 - 16:12

بهترین وکیل در شهران

تابلوی دفتر وکیل خانم در شهران

بهترین وکیل در شهران تهران چه کسی است ؟

در این صفحه ، پس از تعریف وکیل دادگستری ، به معرفی بهترین وکیل دادگستری خانم در شهران تهران می پردازیم . 

بهترین وکیل خانم در تهران
زهرا ابراهیمی بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شهران تهران

انواع وکیل

وکیل مدنی در شهران

وکیل مدنی کسی است که در امور اداری به نمایندگی از سوی موکل خود می تواند اقدام نماید . به طور معمول وکالت مدنی با تنظیم وکالت نامه رسمی در دفتر اسناد رسمی محقق می گردد و در حدود اختیارات تفویضی ، امور اداری را به نمایندگی از سوی شخص دیگری به سر انجام می رساند .

ذات وکالت ، نمایندگی است . به این معنا که وکیل ، نماینده شخص برای انجام امور او به نام خود او می باشد . اما در مواقعی که بین اشخاص مبایعه نامه یا صلح نامه و یا عقود دیگری که اثبات کننده انتقال حق از شخصی به شخص دیگر می باشد ، وجود داشته باشد ممکن است برای انجام امور بعدی آن حق و یا تثبت حق به طور رسمی ، از جمله تنظیم سند رسمی ، اجاره ، فروش و … وکالت رسمی هم به آن شخص بدهد . در این صورت هر چند ذات وکالت ، نمایندگی است اما وجود آن قرارداد ثابت می کند که بایستی وکالت به نام و حساب خود وکیل انجام شود . بطور معمول در این مواقع ، وکالت نامه رسمی بلاعزل داده می شود .

وکیل رسمی دادگستری در شهران

وکیل دادگستری کسی است که پس از اخذ تحصیلات حقوقی ، در آزمون وکالت شرکت نموده و پس از اخذ نمره قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی و طی دوره کارآموزی وکالت دادگستری و اخذ پروانه وکالت پایه یک دادگستری صلاحیت می یابد تا در دادگاه ها حضور یابد و به نمایندگی از شخص دیگری ، امور قضائی او را بعهده می گیرد و به سرانجام برساند . در این صورت لازم است بین وکیل دادگستری و موکل ، وکالت نامه قضائی تنظیم گردد تا وکیل دادگستری بتواند به جای موکل خود در دادگاه حاضر گردیده و به وکالت از ایشان طرح دعوا نماید و یا به دفاع از دعوای طرح شده علیه ایشان بپردازد .  

وکیل دادگستری عموماً بایستی در حوزه قضائی اخذ پروانه وکالت خود به فعالیت وکالتی بپردازد . به عنوان مثال : وکیلی که حوزه اخذ وکالت دادگستری او در تهران می باشد ، لازم است تمرکز پرونده های ایشان در تهران باشد و در همین حوزه قضائی ، نسبت به تأسیس دفتر اقدام نماید . 

وکیل پایه یک دادگستری در تهران

وکیل پایه یک دادگستری عموماً بایستی در حوزه قضائی اخذ پروانه وکالت خود به فعالیت وکالتی بپردازد . به عنوان مثال : وکیلی که حوزه اخذ وکالت دادگستری او در تهران می باشد ، لازم است تمرکز پرونده های ایشان در تهران باشد و در همین حوزه قضائی ، نسبت به تأسیس دفتر اقدام نماید . 

بهترین وکیل در شهران

 شهران محله ای است در شمال غرب تهران و در منطقه 5 شهرداری تهران که یکی از خوش آب و هواترین محله های تهران است است که در دامنه جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته است و دارای بافتی نوساز با خیابانهای عریض می باشد . شهران از جنوب به بزرگراه همت ، از شرق به بزرگراه باکری ، از غرب به کوهسار و از شمال به پارک جنگلی کوهسار محدود می شود . محله های اطراف شهران ، از جنوب ، شهر زیبا ، از شرق جنت آباد مرکزی و شمالی و از غرب ، کوهسار و کن می باشد . 

وکیلی که حوزه قضائی اخذ پروانه وکالت دادگستری او در تهران می باشد ، می تواند هر منطقه از تهران را به عنوان محل فعالیت خود انتخاب نماید و نسبت به تأسیس دفتر در آن منطقه اقدام نماید . 

شهران ، واقع در شمال غرب تهران نیز می تواند به عنوان محل فعالیت وکیل دادگستری که حوزه قضائی او ، تهران می باشد انتخاب گردد . شهران ، به مجتمع قضائی شهید مفتح و نیز مجتمع قضائی قدس تهران ، بسیار نزدیک می باشد که پرونده های این دسته از وکلاء به دلیل نزدیکی به این مجتمع های قضائی ، می تواند بیشتر پیگیری گردد .  مجتمع قضائی شهید مفتح تهران ، دارای شعب حقوقی می باشد که تمامی دعاوی حقوقی منطقه 5 تهران را رسیدگی می کند . مجتمع قضائی قدس تهران نیز شامل دادسرا و دادگاه می باشد که به دعاوی کیفری منطقه 5 رسیدگی می کند . 

محله هائی از منطقه 5 تهران که دعاوی آنها نیز در مجتمع قضائی مفتح تهران و مجتمع قضائی قدس تهران رسیدگی می گردد و با شهران فاصله زیادی ندارد ، شامل : جنت آباد ، شهرزیبا ، کوهسار و کن ، پونک ، باغ فیض ، اشرفی اصفهانی ، سعادت آباد و شهرک غرب ، آیت اله کاشانی ، دهکده المپیک و جاده امامزاده داود و سولقان می باشد. دسترسی شهران از طریق بزرگراه های آبشناسان ، هاشمی رفسنجانی ، باکری و همت می باشد که دسترسی به تمام نقاط تهران را فراهم می آورد .

بهترین وکیل در شهران ، تمامی پرونده های حقوقی ، کیفری و خانواده خود را که عمدتاً در مجتمع های قضائی مفتح و قدس و دادگاه خانواده دو تهران واقع در ولنجک می باشد ، متمرکز و پیگیری می نماید . 

خانم زهرا ابراهیمی ، وکیل پایه یک دادگستری در شهران می باشد که با قبول وکالت از محله های منطقه 5 و 2 تهران ، وکالت پرونده های حقوقی ، کیفری و خانواده را بعهده گرفته و به سرانجام می رساند . 

نشانی دفتر وکالت خانم زهرا ابراهیمی در شهران : 

تهران ، شهران شمالی ، بالاتر از میدان دوم ، جنب بانک آینده ، پ 169 ، ط دوم ، واحد 8 . 

شماره تماس دفتر وکالت خانم زهرا ابراهیمی در شهران : 02144363648

 آشنائی بیشتر با رزومه وکیل خانم در شهران تهران و اطلاع از پرونده های حقوقی ، کیفری و خانواده ایشان .

اطلاعات تماس وکیل حقوقی ، کیفری و خانواده در شهران و دسترسی به لوکیشن دفتر وکالت خانم زهرا ابراهیمی در شهران تهران .

اطلاعات بیشتر درباره وکیل در شهران

نمای ساختمان دفتر وکالت زهرا ابراهیمی در بلوار شهران

لوکیشن دفتر 

امتیاز ۴.۴۲ از ۵ – ۵ رای
spinner در حال ثبت رای
نویسنده: adlirani ۱۶۶۳ بازدید بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.