24 فوریه 2023 - 21:02

بهترین وکیل در غرب تهران

بسیاری از افراد به دنبال یافتن بهترین وکیل در تهران در نزدیکی محل سکونت یا محل کار خود هستند .

نزدیک بودن به وکیل ، موجب برقراری ارتباط راحت تر و استفاده بهتر از خدمات وکالت و مشاوره حقوقی می گردد.

اشخاصی که در غرب تهران ساکن هستند نیز به همین شکل تمایل به یافتن بهترین وکیل در غرب تهران را دارند .

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی ما ، در شهران شمالی واقع شده است .

شهران به بسیاری از محله های غرب و شمال غرب تهران نزدیک می باشد .

غرب تهران کجاست ؟

دفتر وکالت در غرب تهران
بلوار شهران

محله های غرب و شمال غرب تهران که نزدیک به دفتر وکالت و مشاوره حقوقی خانم زهراابراهیمی می باشد،شامل مناطق 2، 5و 22 می باشد.

محله های شهران ، جنت آباد ، شهر زیبا ، کوهسار ، کن ، دهکده المپیک ، اشرفی اصفهانی ، آیت اله کاشانی ، پونک ، سیمون بولیوار ، حصارک ، سردار جنگل ، باغ فیض ، سعادت آباد ، شهرک غرب ، ستارخان ، صادقیه ، گیشا ، طرشت ، شهرک اکباتان ، چیتگر ، و تهرانسر از محله های غرب و شمال غرب تهران می باشد که دسترسی آنها به شهران از طریق اتوبان های باکری ، ستاری ، همت ، نیایش ، آبشناسان ، چمران ، شیخ فضل اله ، یادگار امام و آزادگان می باشد . 

بهترین وکیل در غرب تهران چه کسانی هستند ؟

بهترین وکیل در غرب تهران ، کسی است که علاوه بر داشتن تحصیلات حقوقی در دوره های تحصیلات تکمیلی از یکی از دانشگاه های برتر تهران ، از تجربه لازم و عملی نیز برخوردار باشد و محل استقرار دفتر او نیز در یکی از محله های غرب تهران باشد . در چنین حالتی به علت تمرکز فعالیت وکیل در غرب و شمال غرب تهران ، از رویه قضائی دادگاه های غرب تهران نیز مطلع بوده و به همین دلیل از درصد موفقیت بالاتری در پرونده هائی که در غرب تهران طرح گردیده است ، برخوردار است . 

آنچه که در موفقیت بهترین وکیل در غرب تهران در پرونده موثر می باشد ، علاوه بر دانش تئوری حقوق که از تحصیل او در دانشگاه های برتر تهران ناشی می گردد ، تجربه عملی نیز می باشد . هر چقدر تعداد پرونده های وکیل در دوران وکالت او در غرب تهران بیشتر باشد ، تجربه او و نیز اطلاع او از رویه قضائی دادگاه های غرب تهران نیز بیشتر است . 

بهترین وکیل در منطقه 5 تهران

بهترین وکیل خانم در تهران
وکیل خانم در غرب تهران

بهترین وکیل در منطقه 5 تهران ، وکیلی است که علاوه بر سابقه وکالت تجربی ، از دانش کافی نیز برخوردار باشد. 

در عین حال محل جغرافیائی دفتر او در یکی از مناطق 5 تهران واقع گردیده باشد .

منطقه 5 ، در غرب تهران واقع گردیده است . مناطق نزدیک به منطقه 5 تهران ، شامل مناطق 2 ، 9 ، 22 و 21 می باشد . از سایر مناطقی مانند منطقه 1 ، 3 ، 6 ، 10و 11 نیز با دسترسی به اتوبان های تهران ، دسترسی به منطقه 5 تهران نسبتاً خوب است . 

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی ما در شهران شمالی ، واقع در شمال منطقه 5 تهران واقع گردیده است . 

نزدیک ترین دادگاه های اطراف ما ، مجتمع قضائی مفتح ، مجتمع قضائی قدس ،دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 و دادگاه خانواده ولنجک می باشد .

مشاور حقوقی در غرب تهران

برای تصمیم گیری در خصوص هر یک از مشکلات حقوقی بهتر است قبل از طرح دعوا و یا دفاع در مقابل آن ، با بهترین وکیل دادگستری مشاوره حقوقی نمود تا از بی اطلاعی حقوقی ، دچار ضررهای جبران ناپذیر نگردیم و اقدام به موقع و مناسب را انجام دهیم .  

مشاوره حقوقی بهترین راهکارها را در اختیار ما قرار می دهد و ضمناً نگرانی ها و استرس های ما را که ناشی از بی اطلاعی ما از قوانین می باشد برطرف می نماید .

در بسیاری از موارد ، مشاوره حقوقی حتی قبل از بروز مشکل بسیار خوب است . چرا که در بسیاری از موارد از بروز مشکل در آینده پیشگیری می نماید و یا اینکه در صورت بروز مشکل ، دلائل و دفاعیات محکمه پسند را در اختیار خواهیم داشت.

دفتر وکالت در غرب تهران

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی خانم زهرا ابراهیمی، واقع در غرب تهران، شمال منطقه 5 تهران واقع در شهران شمالی می باشد . 

نشانی بهترین وکیل خانم در غرب تهران : شهران شمالی، بالاتر از میدان دوم، بعد از مسجد امام علی، جنب بانک آینده، پلاک 169 (ساختمان پزشکان)، بلوک سمت راست ، ط دوم، واحد 8 . می باشد . 

شماره تماس جهت تماس با دفتر وکالت ما :

02144363648

09121467554

لوکیشن دفتر وکالت خانم زهرا ابراهمیمی در نقشه بلد

پروفایل وکیل خانم زهرا ابراهیمی در مرکز وکلاء

 

امتیاز ۰ از ۵ – ۰ رای
spinner در حال ثبت رای
نویسنده: adlirani ۱۱۴۵ بازدید بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.